سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان Pythone

گویش Pythone
هرچند  طراحی اپلیکیشن  می‌دانید که گویش اپلیکیشن نویسی اندروید از پایتون پشتیبانی نمیکند البته بازارهایی وجود دارا هستند که‌این قابلیت و امکان را برای برنامه نویس ها آماده نموده است. درنتیجه میتوانید اپ خویش را به اپ تبدیل فرمائید و به طور پیروزی آمیزی در دستگاه های اندرویدی نصب فرمایید. یکی‌از این ابزار ها Kivy که بسیار پر کاربرد و دوست داستنی نیز می باشد می‌باشد.

گویش مطلوب برای پباده سازی نرم‌افزار اندروید
به کار گیری از این لهجه می‌تواند یک آغاز شادی بخش برای ابتدا اپلیکیشن نویسی باشد. اما بایستی اعلام کرد که متاسفانه بوسیله اندروید استدیو پشتیبانی نمی شود. ولی نکته مهمی که وجود دارااست این میباشد که طرحی به اسم B4A وجود داراست که قابلیت استعمال از گویش بیسک را در اندروید ساخت می نماید. ولی نمی قدرت اذعان کرد که‌این آیتم شایسته ترین مورد برای گزینش باشد.

گویش مطلوب برای پباده سازی اپ اندروید?‎
گویش Kotlin
لهجه Kotlin هم یکی‌از لهجه های دیگر برای اندروید بشمار می رود. این گویش همچون جاوا در ماشین های مجازی جاوا اجرا میشود. تفاوتی که‌این گویش با لهجه جاوا دراد درین میباشد که یادگیری آن بسیار بی آلایش میباشد و پیچیدگی های گویش جاوارار ندارد. در مجموع این لهجه توصیه نیکی میباشد برای افرادی که میخواهند اخیرا استارت به یادگیری نرم افزار نویسی به لهجه اندروید داشته باشند.

گویش مطلوب برای پباده سازی اپ اندروید?‎

لهجه هایی که درین بخش معرفی کردیم فقط بعضی از گویش های مطلوب برای پباده سازی اپ بود و یک‌سری لهجه نرم‌افزار نویسی دیگر وجود دارا‌هستند که میتوانند لهجه های قابل قبولی برای پباده سازی یک نرم‌افزار به وسیله اندروید باشند.