سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گویش نرمافزار نویسی Ruby

گویش نرم‌افزار نویسی Ruby
{7} گویش اپ نویسی Ruby

مبتدیان  طراحی اپلیکیشن   اکثر زمان ها به سمت Ruby گرایش می‌یابند چون این لهجه شهرتش یکی‌از از صمیم قلب ترین و مفیدترین انجمن های کاربری میباشد. جامعه روبی حتی پاراگراف ای غیر قانونی دارااست ، “Matz خوب میباشد و براین اساس ما هم خوب هستیم” ، این پاراگراف جوارح را ترغیب می نماید تا از نوع و رفتارهای خویش را از یوکیهیرو ماتسوموتو(Yukihiro Matsumoto) اختراع کننده مهم روبی سرمشق بگیرند.

علاوه بر جامعه فعال و اصطلاح بی آلایش آن ، روبی نیز به لطف رابطه خویش با شغل ها عالی فناوری ، گویش خیر برای تعیین میباشد. توییتر Airbnb ، Bloomberg ، Shopify و بقیه سایت های بی شمار ، کلیه تارنما های خویش را با به کارگیری از Ruby on Rails در بعضا مقاطع ساخته اند.

نکات هوشمند برای رویش شغل ها کوچک با به کارگیری از رسانه های اجتماعی
C#
مانند C ، C# (تلفظ C Sharp) یک لهجه عام و مقصود گرا میباشد که در شالوده هایC. تاسیس شده است و در صدر بوسیله مایکروسافت تحت عنوان بخشی از چارچوب .NET خویش برای تولید نرم‌افزار های ویندوز پباده سازی شده‌است.

C # از یک نحو اذعان گردیده شبیه بقیه زبانهای مشتق گردیده C مانند C ++ به کار گیری می نماید ، به این ترتیب در‌حالتی که که زبانی از خانواده C را فرا گرفته باشید ، C# انتخابی سهل وآسان برای شماست. C # خیر فقط پیشرفت نرم‌افزار های مایکروسافت میباشد ، بلکه زبانی میباشد که بسط دهندگان گوشی برای ساختن نرم افزار های متقابل روی پلتفرم Xamarin از آن به کارگیری می نمایند.