سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید ارزشهای برند را منعکس کنید

اصالت مارک شما نماینگر آنچه کسب و کار شما بر محور آن جای طراحی اپلیکیشن دارد و اینکه مشتریان شما چطور شمارا می بینند میباشد. پس مطمئن گردید که هر بخشی از مارک شما، چه در بروشورها، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، مجله‌ها یا این که اینترنت‌تارنما شما باشد، بایستی بها مارک شما‌را منعکس نماید.

 

ولی، اولیه شما می بایست شعور فرمائید که بها‌های تجاری شما چه میباشند. زمانی که بها‌های مارک خویش را شناسایی کردید، بایستی مطمئن گردید که مارک شما مرتبط با آنان میباشد. برای مثال مارک اپل بها‌های تجاری آن را منعکس می‌نماید، یعنی چگونگی، کلاس و اختراع، به این ترتیب آن را به یکی‌از پر اسم و رسم‌ترین برندها در سطح عالم تبدیل می‌نماید.

 

2. مطمئن گردید که لوگوی ماهر پباده سازی کرده‌اید

 

در شرایطی که بازاریاب آگاهی می‌باشید، میدانید که لوگوی کمپانی شما نقش مهم در ساخت و ساز اصالت تجاری بیزنس شما دارااست. این بدین ادله میباشد که تحت عنوان شالوده و مبنا مارک شما کار می‌نماید و به طور تقریب در کلیه جا وجود داراست، در بروشورهای کمپانی، رسانه‌های اجتماعی، اینترنت‌وب سایت، محصول ها و غیره.

 

جدای از این، یک لوگوی پباده سازی گردیده به طور ماهر به راحتی قابل تشخیص میباشد و او‌لین برداشت بهتر را ساخت و ساز می‌نماید. خلال این، به شما قابلیت می دهد پیام‌های اسم تجاری خویش را به صورت معناداری منتقل نمائید. یعنی برای اینکه در ذهن مشتری بمانید، بایستی به پباده سازی لوگوی خویش عنایت بدهید و روی آن وقت بگذارید.

 

3. رنگ‌های مارک خویش را داهیانه گزینش نمایید

 

برای ساخت مفید اصالت مارک، ساخت رابطه عاطفی با مخاطبان بسیار اساسی میباشد. نمی‌دانید چطور؟ جواب معمولی بدین مساله این میباشد که رنگ‌های مارک خویش را زیرکانه تعیین نمائید.

 

تحقیق‌ای که بوسیله Forbes اعمال شد آرم اعطا کرد که رنگ‌های مارک بیشتراز 80 درصد تشخیص را بهبود می بخشند.

 

این یک حقیقت شناخته‌گردیده است که هنگام کلام راجع‌به مارک، رنگ‌ها آیتم دقت قرار میگیرند. این فرمان بدین استدلال میباشد که آنها اقتدار تاثیرگذاری بر روحیه کاربر را دارا‌هستند.

 

هنگامی استفاده کننده یک رنگ خاص را بارها و بارها یار و همدم یک اسم تجاری می‌بیند، منجر تقویت اصالت آن مارک میگردد. این رنگ در ذهن استفاده کننده حک می شود و مدام با دیدن آن رنگ خاص به خاطر مارک خاصی می‌ افتد.