سفارش تبلیغ
صبا ویژن

NET 6 Preview 2. منتشر شد

NET 6 Preview 2. منتشر گردیده است. این تکثیر دربرگیرنده APIهای نو، طراحی اپلیکیشن افزایش عملکرد مجال جاری ساختن، و تشکیل داد‌های اول NET MAUI. میباشد. همینطور مشمول ایجاد کرد‌هایی برای Apple Silicon میباشد که در Preview 1 جان دار عدم وجود.

 

 

بعداز اعلام نشر کلی NET 6. فعلا به پیش اکران‌های ماهانه منظم طراحی برنامه گردیده است تا به واپسین ورژن در ماه نوامبر رسد. در هر پیش اکران خصوصیت‌های تازه را مشاهده خواهید کرد که بر روی themeها، epicها و استوری‌های استفاده کننده NET 6. ارائه میگردد. این تم‌ها سبب ساز بهبود هر اپلیکیشن NET. می‌گردد، به عنوان مثال برای server/cloud، desktop، IoT و گوشی.

 

شما می توانید NET 6 Preview 2. را برای ویندوز، لینوکس و macOS دانلود نمایید.

 

NET 6. با ویژوال استودیو 16.9 و ویژوال استودیو برای مک 8.9 آزمایش گردیده است. به شما پیشنهاد میکنیم در‌صورتی‌که میخواهید NET 6. را آزمون فرمایید، از این مفاد به کار گیری نمایید.

 

Theme- پیشرفت در عملکرد رینگ داخلی NET.

 

Stephen Toub تالیف کننده این نصیب تم میباشد. وی عضوی از مجموعه دات نت میباشد که روی تم رینگ داخلی  (inner-loop) فعالیت می‌نماید و هدف ها و اپلیکیشن‌های خویش را به اشتراک می گذارد.

 

کوشش برای همگی ورژن‌های NET. اصلی میباشد. طی چند ورژن قبل، کارایی متعددی برای بهبود قدرت عملیاتی، کاهش مصرف خاطر، و بقیه عواملی که بر کوشش استوار یک نرم‌افزار اثر می گذارد، انجام یافته میباشد. در NET 6. گروه دات نت روی چندین جنبه دیگر متمرکز گردیده‌اند، یک‌سری گزینه تحت عنوان بخشی از یک کدام از NET 6 themes. پر رنگ گردیده‌است: افزایش عملکرد رینگ داخلی برای گسترش دهندگان دات نت. همان گونه که تمرکز آنان بر این میباشد که اپ‌ها و خدمت‌ها شایسته ترین کارایی ممکن را داشته باشند، همینطور می خواهند مطمئن شوند که توسعه و گسترش‌دهندگان می توانند تا حد ممکن لبریز راندمان باشند، ابزارها و جریان‌های کاری که اکثر وقت ها تحت عنوان بخشی از \"رینگ داخلی\" به کارگیری میگردند را سئو نمایند (خواسته فرآیندهایی میباشد که آن ها به صورت مکرر تحت عنوان بخشی از ساخت و ساز تغییرات کد، ایجاد کرد و آزمایش به کارگیری می‌نمایند).

 

برخی از این همت‌ها مشابهت متعددی به همت‌های رایج قبلی داراست، البته به مکان تمرکز بر کارایی شرایط استوار، آن ها بر کارایی فعال‌ساز‌ی، فرصت ایفا، سبک‌های اپ، dotnet CLI، MSBuild و غیره تمرکز دارا‌هستند. و همینطور همت end-to-end ی ابزارها (خصوصا برای سولوشن‌های کوچکتر، چون در زمان تاریخ به آنها اعتنا متعددی نشده میباشد).

 

مجموعه دات نت هنوز در چرخه پیشرفت NET 6. میباشد، ولی همچنان در تروتمیز کردن سربارها از نصیب‌های مهم سرگرم در رینگ‌های داخلی بسط‌دهندگان، تمرکز بر اوامر گوناگون دات نت مثل new، build و run غالب بوده میباشد.